.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی

برکناری یا استعفای اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هنوز مشخص نیست اما کارکنان سازمان میراث فرهنگی برای باقی ماندن مشایی در سمت خود در حال جمع آوری امضا هستند.روز چهارشنبه و پنجشنبه کارکنان این سازمان به محض ورود به اداره خود با توماری پارچه ای برای جمع آوری امضا به نفع مشایی روبه رو شدند.

به گفته یکی از کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تا به حال بیش از 500 امضا برای باقی ماندن مشایی در پست ریاست جمع آوری شده است. البته شایعه برکناری مشایی و انتخاب جانشین او از سوی ریاست جمهوری در یکی، دو روز اخیر بیشتر قوت گرفته، با آنکه چند سایت خبری از احتمال برکناری مشایی و جانشینی سید مهدی هاشمی سرپرست پیشین وزارت کشور و حتی بوذرجمهر خلعتبری خبر داده اند اما شایعه جایگزینی سیدمهدی هاشمی در روزهای اخیر به ویژه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار قوت گرفته است.

روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی هم با تاکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیم مشخصی از سوی هیات دولت اعلام نشده از بی اطلاعی حمید بقایی قائم مقام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره وضعیت مدیریت اسفندیار رحیم مشایی خبر می دهد: «فعلاً هیچ خبر جدیدی در سایت های اینترنتی منتشر نشده و نسبت به جایگزینی هاشمی نیز هیچ اطمینانی وجود ندارد.»موسوی رئیس روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی تهیه توماری به حمایت از رحیم مشایی از سوی کارکنان سازمان میراث فرهنگی را اقدامی کاملاً خودجوش از سوی کارکنان می داند: «تعداد دقیق امضاهای جمع آوری شده هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد تعداد امضاکنندگان بیش از 500 نفر باشد.»استعفای اسفندیار رحیم مشایی با توجه به نگرش او نسبت به گفته هایش بعید است.

خود او در آخرین جلسه ای که به مناسبت ثبت میراث معنوی نیمه شعبان حضور داشت، گفت: «خدمت به مردم استعفا ندارد.» او امیدوار است احزاب و نمایندگان مجلس با توجه به آخرین سخنان او درباره اش تغییر عقیده دهند. هر چند برخی معتقدند تنها اتفاقی که امکان وقوع دارد برکناری مشایی توسط هیات دولت و به اصرار مجلس باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 شهريور 1387
بهتر است ریس جمهور استعفا بدهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.